COVER Undervisere

Vi søger dygtige og engageret undervisere

Du kommer til at indgå i et stærkt team af motiverede undervisere, der alle brænder for at hjælpe unge mennesker gennem uddannelsen og levere en god og spændende undervisning.

Vi lægger vægt på at vores kommende kollega har relevant praktisk erfaring, og har lyst til at følge med i alt det nye indenfor fagområdet. Vi tilbyder et spændende job, hvor eleven er i centrum. Et job der vil give dig faglige og pædagogiske udfordringer og gode muligheder for efteruddannelse.

Om os

Skolen udbyder Landbrugsuddannelsen fra Grundforløb til og med Produktionsleder, med speciale indenfor planter, grise og kvæg. På Grindsted Landbrugsskole er der ca. 90 årselever.

Vi har et tæt samarbejde med egnens landbrugsvirksomheder, hvor skolens lærlinge har dele af deres praktiske undervisning.

Hos os bliver du en del af et stærkt kollegialt fællesskab på tværs af Grindsted Landbrugsskole og Tronsø Efterskole & Frifagskole med samlet 70 kolleger.

Mere information

For yderligere information om stillingerne eller Grindsted Landbrugsskole er du velkommen til at kontakte

• Forstander Erik Friis Møller på +45 40333451
  • Inspektør Per Fink Nielsen på +45 22565626.

Hvad siger vores nuværende undervisere?

” Vi er en skole som rummer mange forskellige personligheder, både blandt elever og ansatte. Det er med til at gør hverdagen dynamisk og alsidig, det giver en spændende arbejdsplads, hvor man altid møder ind til en ny anderledes dag.

Der er liv på skolen, og man møder eleverne, der hvor de er. Det er fantastisk at opleve hvor meget eleverne brænder for deres erhverv, det tror jeg ikke man oplever på samme måde i andre brancher. Det giver en lyst til at dele ud af sig selv, ikke kun på det faglige plan. ”

- Julie Holsbo, Underviser på Grindsted Landbrugsskole