Sommercamp 2023 Fællesbillede

🌟SommerCamp🌟 2024

En verden af spændende læring!

🌞 For alle unge mellem 11 og 15 år 🌞

Vil du opleve fire dage fyldt med sjov, venskaber, og masser af lærerige aktiviteter? Så er SommerCamp 2024 på Grindsted Landbrugsskole lige noget for dig!

Her venter en unik mulighed for nysgerrige børn og unge i alderen 11-15 år med en interesse for dyr, natur og landbrug.

📅 Dato:
1. - 4. juli 2024

🎂 Alder: 11-15 år

🔵 Deltagergebyr: 900 kr. inkl. overnatning og forplejning

✅ Tilmelding: Tilmeld dig her

(Læs tilmeldingsbetingelserne her)

Så pak tasken, tag med på SommerCamp 2024.!

Udforsk livet på landet og skab sjove minder!🌾

Sommercamp Tirs 01

Hvad kan du forvente?

🐄 Landbrugsoplevelser

Kom helt tæt på dyrene og oplev verdenen indenfor landbrug. Lær at pleje, fodre og forstå skolens dyr, og tag med på spændende gårdbesøg hos lokale landmænd.

🚜 Maskiner

Prøv kræfter med store maskiner! Få en unik chance for at udforske traktorer og lær om, hvordan disse maskiner spiller en vigtig rolle i moderne landbrug.

🤝 Fællesskab og Kammeratskab

Skab nye venskaber og del sjove øjeblikke med andre unge fra hele landet, der deler samme passion for landbrug. Vi lægger stor vægt på fællesskabet, fordi det er her, vi har det allersjovest sammen.

🌈 Sjove Aktiviteter

Foruden spændende og lærerige oplevelser venter en række sjove aktiviteter, lege og hyggelige stunder. Sommercampen er nøje sammensat som en perfekt blanding af både læring og underholdning.

Sommercamp Tirs 06 2

Praktiske Informationer

🛌 Logi

Overnat på skolen i 2-3 mands værelser og få en smagsprøve på, hvordan det er at være kostskoleelev på Grindsted Landbrugsskole.

🍽️ Kost

Nyd sund og varieret kost under hele opholdet. Vi sørger for, at der er energi nok til alle de spændende aktiviteter.

🤓 Faglig fordybelse

Erfarne undervisere fra Landbrugsskolen sørger for dagens lærerige program. Vores aften- og nattevagt sikrer sjove og trygge aftener.

🚫 Nul-tolerance

Vi praktiserer nul-tolerance overfor rygning og alkohol for at skabe et trygt og sundt miljø for alle deltagere.

🚨 Medicin

Hvis dit barn får medicin, bedes du medbringe den i forhåndspakkede pille-bokse for at sikre tydelig mærkning af dosering og tidspunkter på dagen. Skolens medarbejdere kan hjælpe i samarbejde med barnet for at facilitere medicinudleveringen (bemærk, vi påtager os ikke ansvaret herfor). Medicinen kan enten opbevares af barnet selv eller på skolens lærerværelse.

Læs tilmeldingsbetingelserne her.

Hvad skal du medbringe?

For at sikre dig den bedst mulige oplevelse, er det vigtigt at medbringe følgende: 🎒

• Dyne, pude og sengelinned